22 maja 2012

50 pytań do... Eris


Jakiś czas temu pojawiła się na blogach kolejna zabawa polegająca na udzieleniu odpowiedzi na pytania swoich czytelników w szumnej liczbie 50-ciu sztuk:)  Postanowiłam się do niej przyłączyć, bo tak się składa, że w bieżącym miesiącu przeżywam kumulację pracowo-urodzinowo-komunijną i delikatnie mówiąc mam zbyt mało czasu na danie ujścia mojej wenie twórczej:) Tym oto sposobem nie będzie tu tak cicho i pusto a ja dam Wam coś z siebie (znaczy się odpowiedzi;) by Wam umilić oczekiwanie na kolejnego posta. Tak więc uwaga, uwaga dopełniam formalności, oto i zasady zabawy:

1.Wklej logo tagu:

2. Napisz kto Cię otagował:  Ekhem sama siebie otagowałam zapożyczając  zabawę od Polly, która zaprosiła wszystkich  już jakiś czas temu:)

3. Otaguj dowolną ilość bloggerek o których chcesz się czegoś dowiedzieć
taguję wszystkich chętnych z listy –  Czytam:)

4. W komentarzu pod notką odpowiedz na zadanych Ci 50 pytań od czytelników.


No dobrze kochani teraz kolej na Was - pytajcie śmiało:)



20 komentarzy:

  1. oooooooo jak milusio ;D znalazła się osoba która się zabawiła sama z mojego łańcuszka ;DDDD fajnie :)
    Oczywiście ja nie mam pytań za bardzo bo i tak wszystko o Tobie wiem ale w zasadzie to mogłabyś się przy okazji zastanowić nad pytaniem: kiedy się w tym roku spotkamy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz znalazł się jeden masochista z wyboru;) No wiadomo, że Ty znasz mnie od poszewki;) A wiesz, że się ostatnio nad tym zastanawiałam. Strasznie trudne to będzie w tym roku niestety. Zbieram się by Ci odpisać na maila tam Ci odpowiem szerzej, ale pewnie przed jesienią się nie uda nam zobaczyć o ile w ogóle... :(

      Usuń
    2. no proszę, mamy znów te same myśli :) co roku jakoś trudniej ;/ a jesień tak daleko ...

      Usuń
    3. Jak zazwyczaj:) Ano kurczę zamiast się to życie prostować to coraz bardziej komplikuje, ale jakoś damy radę:)

      Usuń
  2. No to cioteczko pytamy :)
    1. Jeżeli wylądowałabyś na bezludnej wyspie jakie 3 rzeczy zabrałabyś ze sobą i dlaczego?
    2. Najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś do tej pory? :)
    3. Ulubiona potrawa , to?
    4. A jaki jest Twój ulubiony obraz??

    No i to tyle kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to odpowiadamy;)
      1. Zapalniczkę sztormową - wiadomo ogień musi być 100% kobieta ze mnie i zimna nie zdzierżę;) Maczetę tudzież nóż - trzeba będzie sobie szałas zbudować i jedzonko upolować. No i oczywiście MP3 na baterie słoneczne (muszą kiedyś w końcu wymyślić), bo bez muzyki nie da się przetrwać:)
      2. Oj ciężko się zdecydować trochę tego było... hmm... chyba to, że przefarbowałam się kiedyś na blondynkę(do dziś nie wiem co mi strzeliło do głowy), co prawda nie wszystkie włosy ale ich większość na takie szerokie bardzo jasne pasma:) Wyglądałam zabójczo niekorzystnie i nie poznawałam się w lustrze jeszcze długo po farbowaniu:)
      3. Oczywiście spaghetti we wszystkich możliwych wariacjach:)
      4. Gustav Klimt Pocałunek

      Usuń
    2. jaaaaaaa cie Eriska blondynka :)
      No i wiesz co, My z Mleczkiem też uwelbiamy ten obraz :D :D

      Usuń
    3. Pokażę Wam latem jak mnie odwiedzicie fotosy z blond czasu to się razem pośmiejemy :D No popatrz to mamy ten sam gust:)

      Usuń
    4. oooo no to sie doczekac ni mogę!!! CO do obrazu to ja miałam szczęście zobaczyć oryginał w Wiedniu :D

      Usuń
    5. Ja też:) O proszę to szczęściara z Ciebie zazdraszczam takiej możliwości;)

      Usuń
  3. No to ja - podoba mi się ta zabawa :)
    1. Ile czasu dziennie poświęcasz na przyjemności, jak czytanie, książek, oglądanie dobrych filmów, itp.?
    2. Czym zajmujesz się zawodowo ?
    3. Jaki jest Twój zawód wyuczony ?
    4. Jaki jest Twój ulubiony kwiat ?
    5. Wolisz kawę czy herbatę ?
    6. Czy skoczyłabyś na bungee, lub zrobił coś równie szalonego ?

    Na razie tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też:)
      1. Bardzo mało. Każdego dnia powszedniego mam maksymalnie 2-3 godziny tylko dla siebie. Czasem zdarzy się trochę więcej albo zarwę noc by zrobić coś dla siebie ale nie należy to do częstych sytuacji. Czytam ostatnio rzadko na biurku mam 7 nieprzeczytanych książek czekających już chyba tylko na urlop. Częściej zdarza mi się wygospodarować czas na film zazwyczaj na Ale kino.
      2. Obecnie księgowością.
      3. Pierwszy to technik ekonomista o specjalności ekonomika i organizacja przedsiębiorstw a drugi filolog polski o specjalności nauczycielskiej
      4. Mam dwa ulubione - goździki i konwalie
      5. Zdecydowanie kawę. Wręcz uwielbiam Lavazzę:)
      6. Skoczyłabym wcale nie wydaje mi się to szalone:) Niestety ze względu na kręgosłup nie mogę sobie pozwolić na tą przyjemność, bo mogłaby się dla mnie bardzo źle skończyć, ale za to nikt mnie nie powstrzyma przed pójściem na młota czy kolejkę wysokogórską w wesołym miasteczku:)

      Czekam na więcej;)

      Usuń
  4. Gdzie nie wejdę, tam blogger się spowiada ;-)))
    no to jedziem:
    1. Interesujesz się sportem, jeśli tak to jakim?
    2. Gdzie najchętniej spędziłabyś urlop?
    3. Wiem, że jesteś molem książkowym, ile +/- książek przeczytałaś dotychczas?
    4. Tatuaż - tak czy nie?
    5. Kolekcjonujesz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zabawa się przyjęła:)
      1. Nie. Czasem sobie obejrzę jazdę figurową na lodzie w tv i to wszystko. Osobiście lubię być w ruchu, bardzo dużo chodzę, kocham pływać i jeździć na rowerze. Jednak nie mogę powiedzieć, że jestem szczególnym fanem jakiejś dyscypliny sportowej.
      2. Największym moim niedoścignionym od lat marzeniem na urlop są Włochy. A z tych bardziej realnych chciałabym w tym roku w góry pojechać bo się stęskniłam.
      3. Nie jestem w stanie podać choćby przybliżonej liczby. Czytam od szóstego roku życia do dziś więc jest tego bardzo dużo. Kiedy miałam czas chodząc jeszcze do szkoły potrafiłam przeczytać kilka sporych książek tygodniowo a w wakacje jeszcze więcej. Dodatkowo ze względu na charter studiów przeczytałam tonę książek. Jedyne co Ci mogę powiedzieć konkretnego to to, że na półkach u siebie w pokoju mam około 80-ciu pozycji i wszystkie przeczytałam:)
      4. Tak, ale uzasadniony. Nie lubię kiedy ktoś robi sobie tatuaże tylko z powodu mody czy by się popisać przed innymi. Tatuaż powinien mieć swoją historię, pozostawianie trwałego śladu na ciele powinno mieć cel.
      5. Obecnie jednie magnesy na lodówkę:) Przywożę je sobie najczęściej z podróży. Jak byłam jeszcze dzieckiem z pomocą taty zbierałam znaczki, do dziś mam całe dwa klasery z tych zbiorów - taka pamiątka po przygodzie z filatelistyką;)

      Usuń
  5. :) fajnie tak dowiedzieć się czegoś więcej :)
    pozwolę sobie zadać jeszcze parę pytań ;)
    1. Masz rodzeństwo?
    2. Jakie są Twoje zalety wg Ciebie?
    3. Jakie wady posiadasz? ;-)
    4. Lubisz być w centrum uwagi, czy odwrotnie?
    5. Kino czy teatr?
    6. Jakiej muzyki najchętniej słuchasz?
    7. Twój ulubiony kolor?
    8. Czy ułatwisz czytelnikom komentowanie i zniesiesz kod pojawiający się w ramce przy wysyłaniu tekstu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się ta zabawa tak dobrze przyjęła:)
      No to lecimy:)
      1. Mam. Siostry sztuk dwie:)
      2. Chyba największą moją zaletą jest to, że naprawdę umiem słuchać. Myślę, że najważniejszy jest zawsze ten człowiek który stoi właśnie przed nami i to jemu należy się nasza uwaga i czas, bo nic nie dzieje się przypadkowo. A inne zalety to takie zwyczajne cechy jak cierpliwość, wytrwałość, uczciwość, wyrozumiałość, empatia i chęć do pomocy innym:)
      3. Chyba największą moja wadą jest to, że często zapominam o sobie. Potrafię milion razy zmienić plan dnia, pójść spać za późno czy bardzo wcześnie wstać lub wrócić do domu po nocy, bo ktoś akurat mnie potrzebuje. Jestem jedną z tych osób, które zawsze odbierają telefon nawet jeśli jest akurat 2 nad ranem. Dlaczego to jet wada, ano dlatego, że przez to często jestem skrajnie zmęczona i organizm mi dosłownie siada. A inne wady to upór, skłonność do zamykania się w sobie, branie do siebie za bardzo pewnych spraw, skłonność do nieufności, lenistwo domowe;)
      4. Nie. Nigdy tego nie lubiłam a niestety często mi to przypada w udziale taka przewrotność życia:)
      5. Trudne pytanie. I to i to bardzo cenię a już teatr muzyczny wręcz uwielbiam. Chyba ze względu na dostępność teraz wybrałabym kino.
      6. Oj bardzo różnej. Aktualnie na tapecie jednocześnie mam Coldplay, Nikelback, Gotye, Sia, Adele do której stale wracam, Williama Josepha, Janusza Radka i taką moją składankę z radiowej oferty muzyki popularnej. Generalnie najwięcej miejsca na dysku zajmuje mi muzyka i zdjęcia:)
      7. Bordo:)
      8. Tu mnie zaskoczyłaś. Ustawiałam komentowanie dla wszystkich bez kodowania. Muszę poszperać w ustawieniach i zobaczyć co się podziało, że kod nagle wyskoczył. Pewnie przy tych zmianach na blogerze coś się pokręciło w tej kwestii. O ile to będzie w mocy moich umiejętności usunę zaraz ten kod:)

      Usuń
    2. Chyba mi się udało usunąć weryfikację obrazkową:) Jakby się znów pojawiła daj mi znać a zaraz usunę też jej nie lubię przy komentowaniu:)

      Usuń
    3. Dzięki za obszerne odpowiedzi oraz za usunięcie przeszkody ;-)))

      Usuń
  6. Kurczaki, większość pytań już padło :P To ja w takim razie zadam takie:
    1. Gdybyś mogła zacząć wszystko od nowa, co zmieniłabyś w pierwszej kolejności?
    2. Kim chciałaś być w przyszłości kiedy byłaś dzieckiem?
    3. Jakie zakątki świata chciałabyś zwiedzić, poza Włochami oczywiście? :)
    4. Ulubione zakątki Polski, to?
    5. Na co najchętniej przeznaczyłabyś wygraną w totka?
    6. Cechy "idealnego" faceta?
    7. Zdarzenie, które wywarło na Tobie największe wrażenie?
    8. Czy masz ulubiony film, który możesz oglądać milion razy i nigdy Ci się nie znudzi?
    9. Skoro mowa o filmach, ulubiony aktor/ aktorka?
    10. Twoje wymarzone wakacje?

    Dobra kończę, bo mogłabym tak w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie zawsze się znajdą następne;)
      1. Gdybym miała taka możliwość pewnie poszłabym tą samą drogą tak jak pisałam w poście urodzinowym. Jedyne co bym chciała zmienić to to, że po drodze udało mi się zranić niestety kilka osób, wolałabym tego uniknąć.Staram się żyć tak by niczego nie żałować i póki co odpukać niemal się udaje:)
      2. Jak byłam taka zupełnie malutka w przedszkolu oglądałam często olimpiady, tata był fanem sportu i byłam zakochana w jeździe figurowej na lodzie stąd każdemu mówiłam, że będę łyżwiarką:) Teraz mnie to śmieszy tym bardziej, że łyżwy w życiu miałam raz na nogach:)
      3. Indie to moja druga fascynacja. Niesamowita kultura, niesamowite tereny, religia no i oczywiście Tadż Mahal. Jedyne co mnie zniechęca bardzo by je zwiedzić to ilość chorób na jakie jest tam Europejczyk narażony. Jednak mimo tego zawsze powtarzam, że kiedyś tam dotrę:)
      4. Zakochana jestem w naszych górach. Kocham Pieniny i Beskidy żałuję, że do Bieszczad jeszcze nie dotarłam. Tatry tez lubię ale są dla mnie za wysokie, źle znoszę różnice wysokości tam. Poza tym uwielbiam jedną miejscowość nad morzem, której nazwy nie zdradzam bo nie chcę tam tłumów turystów. No i mam tez słabość do Parku Oliwskiego z lokalnych klimatów:)
      5. Spłatę zadłużenia, remont mieszkania i zakup domu na przedmieściach lub na wsi a potem zaczęłabym podróżować i cieszyć się, że mogę być spokojna o swoją starość a nie widzieć siebie z balkonikiem w okularach jak denka od musztardy noszącą sterty segregatorów;) A jeśli byłaby to taka wygrana jaka dziś jest w puli to na pewno przeznaczyłabym część tych pieniędzy na cele charytatywne.
      6. Nie ma idealnych facetów kochana, tak jak nie ma idealnych kobiet. Jednak są mężczyźni, którzy są na resztę życia i kiedy zapytano mnie o to jacy oni są napisałam tego posta: http://erizabesu.blog.onet.pl/Jaki-mezczyzna-na-reszt-ycia,2,ID347756580,n
      7. Zdarzenia, które wywołują ogromne wrażenie są zawsze trzy - kiedy się człowiek zakocha, kiedy straci kogoś kogo kocha i kiedy zrozumie, że nikt nie jest nieśmiertelny.
      8. Z polskich filmów uwielbiam Nigdy w życiu a z obcych Pod słońcem Toskanii dwa idealne antydepresanty:) A poza tym mam ogromną listę tych które sobie cenię:)
      9. Z polskich uwielbiam Danutę Stenke i Marcina Dorocińskiego. Z obcych Garego Oldmana i Kate Winslet.
      10. Obecnie marzę o urlopie dłuższym niż tydzień z moimi przyjaciółmi w górach. Niestety bardzo mało to realne i ze względu na mój urlop i ich urlop...

      Usuń