26 lutego 2011

Blogowe wyróżnienia i zabawy


Generalnie nie lubię wszelkiego rodzaju łańcuszków a już zwłaszcza tych gdzie na końcu widnieje zdanie typu jak nie wyślesz tego do miliona pięciuset osób to spadnie Ci cegłówka na głowę czy dotknie inne nieszczęście. Jednak blogowe zabawy -  łańcuszki lubię i niezmiernie się cieszę z blogowych wyróżnień. Pierwsze pozwalają się nam wszystkim lepiej się poznać i pośmiać nie raz nie dwa a drugie są taką niezwykłą ‘nagrodą publiczności’ szczególnym wyrazem docenienia naszej pracy. Dlaczego o tym piszę? A właśnie z racji fajnej zabawy i kolejnego wyróżnienia Domu moich myśli.
Ostatnio Polly zainicjowała u siebie zabawę, która mi się spodobała. Z powodzeniem można ją nazwać – Pokaż mi swoją lodówkę i zaprosiła do niej wszystkich chętnych. Pewnie co poniektórzy zastanawiają się teraz o co chodzi z tym pokazywaniem lodówek. Nie jest to kochani bynajmniej akcja reklamowa sprzętu AGD ani zawartości lodówki :) Zabawa polega na pokazaniu jakie rzeczy wiszą na naszych lodówkach wspierane magnesami. Ktoś gdzieś spostrzegł, że jest mnóstwo ludzi, którzy wykorzystują ciekawie frontową przestrzeń drzwi lodówki i z czystej ciekawości wymyślił tą zabawę która się spodobała Polly. Jako że należę do zbieraczy magnesów wszelakich i zawsze mam czymś obwieszoną lodówkę z miejsca postanowiłam się przyłączyć do tej zabawy.

 Oto i Eriskowe drzwi do krainy chłodu;)



I opis rzeczy na nich się znajdujących:)


Ps: Przypominam, że zdjęcie powiększa się jak się na nie kliknie:)

Jeśli również i Wasza lodówka jest jedną z tych, które nie trafiły pod zabudowę i znajduje się na niej ‘coś’ zapraszam Was do Polluśkowej zabawy. Chętnie sobie pooglądam jak kolorowo jest w Waszych kuchniach:)

W ostatnich dniach także Polly wyróżniła Dom moich myśli nagrodą Sunshine award.



(Serdecznie Ci dziękuję kochana jest mi zawsze niezmiernie miło kiedy moje pisanie jest doceniane.)

Nagrodę tą już otrzymałam wcześniej od Ines jednak wtedy poza zwyczajowymi zasadami nominacji nie dołączono do niej klauzuli by napisać o tym, co nas uszczęśliwia. Dlatego napiszę o tym teraz przy okazji drugiej nominacji jak zwykle wybiórczo stosując się do zasad gdyż nie zamierzam nominować blogów do nagrody, bo według mnie wszystkie które czytam na nią zasługują.

1.
Pewnie poniektórym z Was wyda się to dziwne ale uszczęśliwia mnie przede wszystkim spokój wewnętrzny. Być może dlatego, że tak rzadko go odczuwam, że kiedy przychodzi odbieram go jako prawdziwe błogosławieństwo.

2.
Uszczęśliwia mnie świadomość, że moi bliscy są spokojni, zdrowi, szczęśliwi i radzą sobie dobrze ze wszystkim co przynosi życie.

3.
Szczęśliwa jestem gdy mój czas należy naprawdę do mnie. Kiedy nie muszę zrywać się o 5.15 do pracy, kiedy mogę bez pośpiechu zjeść śniadanie i robić cały dzień co mi się rzewnie podoba.
4.
Uszczęśliwia mnie świadomość, że kocham i jestem kochana.

5.
Szczęśliwa jestem kiedy mogę wyjechać i wypoczywając poznawać nowe miejsca i ludzi.
6.
Czasami uszczęśliwia mnie kubek dobrej mocnej kawy rano i słońce za oknem.
7.
Szczęśliwa jestem kiedy uda mi się wygospodarować czas by móc pobyć z tymi, których mam na co dzień daleko fizycznie a blisko w sercu.
8.
Uszczęśliwia mnie kiedy mogę komuś zrobić wymarzony prezent i patrzeć jak go odbiera.
9.
Czuję się szczęśliwa kiedy pomagam innym.
10.
Szczęśliwa jestem kiedy uda mi się zrealizować coś co sobie zaplanowałam.

I to by było na tyle by wywiązać się z obowiązków obdarowanego.

Jednak to nie koniec tego postu:) Skoro już jesteśmy przy temacie wyróżnień chciałabym was obdarować zupełnie wyjątkowym, którego na pewno jeszcze nie macie. Nagroda dla ludzi prowadzących blog z sercem



 Nie ma przy jej otrzymaniu żadnych obowiązków poza przygarnięciem loga do bloga:) Nie trzeba umieszczać zasad, informować obdarowanych ani nominować imiennie czy uzasadniać nominacji. Trzeba mieć serce i z nim pisać - to wszystko by móc umieścić powyższe logo u siebie. Jednak jako że przewrotna jestem to skoro nie ma zasad i musu nominacji wyjątkowo jej dokonam. Tak więc uwaga uwaga fanfary nominuję:

Polly - za ogromne serducho i wrażliwość wyrażone w wielu postach (ostatnio w tym na temat 1% podatku)

Katrin - za serce dla innych i subtelność, pisanie o tym co ją porusza jak w poście o filmie Single man
Mleczkową - za pisanie z sercem pełnym miłości i humorem o Mlecznej rodzince

Q - za wyjątkowo niezwykłe serce i wszystko co robi dla chorych dzieci

Pijaną Powietrzem - za kochające serce otwarte dla każdego i pisanie o prawdziwej miłości

Glosatora - za całą mądrość, którą się dzieli z nieprzymuszonej woli właśnie dlatego, że ma wielkie serce dla innych i chce im pomóc nauczyć się prawdziwie kochać i nie bać się miłości
Kantadeskę - za to, że potrafi prawdziwie kochać swoją rodzinę i pięknie o tej miłości pisać i za pomoc nawet nieznanym jej osobom

Pinezkę - za temperament, który świadczy o ogromnym serduchu, bo jak to mówią bez miłości nie ma ognia i za wrażliwość na niesprawiedliwość

Elsę - za to, że potrafi pisać o swojej miłości do męża i uczuciach trudnych, które dotyczą wielu kobiet i wielu na pewno pomagają choć się nigdy nie ujawniają

Uwielbiam Was kochani wszystkich razem i z osobna. Nie zmieniłabym w Was absolutnie niczego. Zostańcie tacy jacy jesteście. Wasze serce widać we wszystkim co robicie.


18 komentarzy:

  1. lodówka pełna cudów :)) bardzo dzięuje za wyroznienie Erisku buziaki ogromniaste przesylam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się moja lodóweczka podoba:) Nie ma za co Kasiulku, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. O łał .... i ja??? Ja też? Normlanie mnie zatkało. Dziękuję! Nie spodziewałam się ;o))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak właśnie Ty:) Proszę bardzo, cieszę się, że mi się niespodzianka udała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. heheh Marecki na lodówczece aż trzy razy :) Byłby szczesliwy.
    Dzięuje ci kochana za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh lodówka to nic przy biurku mam Mareckiego razy sześć - cztery razy na fotosach i dwa razy w jego arcydziełach Picassa :D Proszę bardzo kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow Eris ... patrzę na to wyróżnienie i tak po kolorystyce to mogę domniemywać, że sama je zrobiłaś co ??? przyznaj się ;DDDDD ale bardzo miło, że też się na nie załapałam :) dziękuję :)))) no i za udział w lodówkowej zabawie też dziękuję bo Twoja lodówka to wiedziałam, że się nadaje ... ;DDD nie raz ją przecież widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wyróżnienia :)
    Życzę Ci aby więcej było tego spokoju wewnętrznego ;))
    pozdrowionka i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Polluś nie mam takich zdolności graficznych zapożyczyłam od Morgany to wyróżnienie nie dla siebie ale dla Was:) Ale faktycznie kolorystyka jak najbardziej moja:) Proszę bardzo cała przyjemność po mojej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawda? Zawsze powtarzam, że blogerzy to fantastyczni ludzie i mają wiele świetnych pomysłów:)Dziękuję kochana tego spokoju naprawdę mi trzeba. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczni, pomysłowi i wytrwali ;) w każdym bądź razie ja podziwiam ludzi, którzy blogują już od lat tak jak np. Ty i którzy mimo natłoku codziennych obowiązków znajdują czas na pisanie niekrótkich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super lodóweczka :) Ja mojej niestety obkleić nie mogę - jest zabudowana :( I pięknie dziękuję za wyróżnienie bardzo mi się podoba :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie jako jeden z blogerów obrosłam w piórka od tych komplementów;) Dzięki kochana:* Zawsze powtarzam, ze klucz tkwi w dobrej organizacji czasu a do tego ponoć mam smykałkę stąd te pięć lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A dziękuję, dziękuję:) Ostatnio śmiałam się, że gdybym kupiła mieszkanie z zabudowaną to przemalowałabym front farbą magnesową:) Takie mam zaawansowane to moje skrzywienie lodówkowe:) Proszę bardzo kochana w pełni na to wyróżnienie zasługujesz, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Eris
    Gratuluję blogowego wyróżnienia, wprowadzasz dużo słoneczka w życie swoich czytelników, więc Sunshine Award należy Ci się.
    Jeśli chodzi o lodówkowe wystawy, to na mojej są rysunki moich dzieci. Widać na nich, jakie robią postępy manualne i jakie są szczęśliwe i pogodne, bo wszystkie ich rysunki są kolorowe i wesołe.
    Wywiesiłam sobie je w miejscu, w którym spędzam najwięcej czasu, bo poprawiają mi nastrój a i pochwalić się przed znajomymi dzieciaków rysunkami nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj kochana:) Dziękuję bardzo za miłe słowo. Twoja lodówka cudna! (dziękuję za prezentację mailową) Bartuś i Małgosia lepsze od Picassa:)Chciałabym kiedyś na swojej umieścić zdjęcia moich dzieci:) Przepraszam za poślizg w odpisywaniu ostatnio coś często przegrywam z moim zmęczeniem. Buziaki dla Was kochani:*

    OdpowiedzUsuń
  17. pijana_powietrzem6 marca 2011 02:15

    Wogóle mnie ta lodówka nie dziwi, piekni ludzie z rzeczy zwyczajnych tworzą arcydzieła, z rzeczy smutnych rekwizyty na miarę cyrku, a z szarych człowieczych istnień - wyjątkowość. A Ty moja kochana Elu zawsze byłaś Piękna i to przez duże P. Gratuluje Ci każdego w pełni zasłużonego wyrożnienia i uznania. Dziękuję też za pamięć, całuję Cie mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo miło Cię widzieć kochana:) Cieszę się, że moja lodóweczka Ci się podoba i miło mi, że tak o mnie myślisz chociaż ja zupełnie taka zwyczajna jestem Kasiu. Zawsze mam Cię w pamięci Słońce i trzymam za ciebie kciuki cały czas. Buziaki przytulaki:*

    OdpowiedzUsuń