30 października 2013

DOM

Kochani !

Eris jest już w domu od kilku dni, ale prosiła żebym to ja Wam o tym napisała bo sama czuje się jeszcze bardzo słaba. Na razie prawie nie wstaje z łóżka bo sporo schudła i musi na nowo nabrać sił. Nie jest w stanie za długo siedzieć i osobiście Wam tutaj coś napisać. Poza tym od dłuższego czasu ma problem z komputerem i korzysta tylko czasem z pożyczanego, więc nawet nie bardzo ma jak dać znać, że jest w domu.

Pozdrawia wszystkich, dziękuje za pamięć no i oczywiście nadal prosi o pamięć w modlitwie i trzymanie kciuków, żeby jak najszybciej wróciły jej siły i mogła być bardziej samodzielna.


POLLY

11 komentarzy:

  1. Dużo sił Erisku:* Przytulam mocno!!!!! Kasia- Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sił, dużo sił i wiary w lepsze jutro. Przesyłam ciepłe myśli i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam o modlitwie i myślami jestem z Tobą Eris :) pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas myślę Erisku, codziennie. Mam nadzieję, że szybko dojdziesz do siebie i się do nas odezwiesz. Nieustające kciuki i buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Erisku, dzielna dziewczyno, dużo sił!:) Nabieraj ciałka;) Uściski mocne!

    OdpowiedzUsuń
  6. może i w niektórych szpitalach jest dobra opieka, ale dom to DOM więc z pewnością sił nabiera się dwa razy szybciej ;) czego życzę serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbieraj się Zbieraj Panno Elzuniu :**

    OdpowiedzUsuń
  8. pozdrowienia serdeczne Erisku :*
    duzo duzo sil!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Erisku:)Zdrowia,sił i wytrwałości.Modlę się i wysyłam dużo ciepła i sił dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Erisku,trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń