12 listopada 2013

[*]


Dopisek 14.11.2013

Pogrzeb Eli odbędzie się jutro (piątek) tj. 15.11.2013 o godzinie 9.15 rano, proszę Was o modlitwę w tym czasie i towarzyszenie jej myślami w tej ostatniej ziemskiej drodze ...




Spieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
zostaną po nich buty i telefon głuchy
tylko to co nieważne jak krowa się wlecze
najważniejsze tak prędkie ze nagle się staje
potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
jak uroczystość urodzona najprościej z rozpaczy
kiedy myślimy o kimś zostając bez niego



Nie bądź pewny że czas masz bo pewność niepewna
zabiera nam wrażliwość tak jak każde szczęście
przychodzi jednocześnie jak patos i humor
jak dwie namiętności wciąż słabsze od jednej
tak szybko stad odchodzą jak drozd milkną w lipcu
jak dźwięk trochę niezgrabny lub jak suchy ukłon
żeby widzieć naprawdę zamykają oczy
chociaż większym ryzykiem rodzić się nie umierać
kochamy wciąż za mało i stale za późno



Nie pisz o tym zbyt często lecz pisz raz na zawsze
a będziesz tak jak delfin łagodny i mocny



Spieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
i co co nie odchodzą nie zawsze powrócą
i nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
czy pierwsza jest ostatnia czy ostatnia pierwsza

 
Jan Twardowski

___________________________________________________________________

..."Dziś moją duszę w ręce Twe powierzam,
Mój Stworzycielu i najlepszy Ojcze.
Do domu wracam jak strudzony pielgrzym,
A Ty z miłością przyjmij mnie z powrotem"...



Ela (Eris) zmarła dziś około godziny 18.00 w szpitalu.
Miałam to ogromne szczęście, że mogłam się z nią osobiście pożegnać i przekazać, że wszyscy myśleliście o niej cały czas i wspieraliście modlitwą. Kazała Wam wszystkim podziękować za pamięć i za to, że byliście. Jeśli kogoś z Was kiedykolwiek czymś uraziła prosiła by jej przebaczył i nie miał za złe. A ona sama też się na nikogo nie gniewała jeśli kiedykolwiek zrobił jej jakąś przykrość. 

Czuła w ostatnich dniach, że powoli umiera i, że już nie wyjdzie ze szpitala. 

Przepraszam Was, że Wam o tym wcześniej nie napisałam wprost mimo, że o tym wiedziałam.  

Do końca pozostała sobą ... 

Bardziej martwiła się o to, że 10 godzin spędziłam w pociągu w drodze do niej niż o siebie samą. 


Elżbieta 

06.04.1981 - 12.11.2013 

[*]


Proszę Was o modlitwę i pamięć na jej ostatnią drogę ...

POLLY (Asia)




26 komentarzy:

  1. spoczywaj w pokoju Erisku [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce ściska, łzy napływają do oczu :( Eluś na zawsze pozostaniesz w mej pamięci [']['][']

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluś, patrz tam z nieba i pilnuj żebyśmy głupot nie robili ....
    [*] [*] [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Eris, na zawsze pozostaniesz w mej pamieci.
    Teraz na pewno juz Ci cieplutko w ramionach Ojca..
    Spoczywaj w pokoju
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój Boże, tak mi strasznie przykro.............

    OdpowiedzUsuń
  6. [*]
    Eris...
    Słów brakuje, serce rozdziera...

    Tak bardzo ceniłam Twoją obecność (mimo, że cichą) w moim życiu, kogo ja będę teraz czytać...Dziękuję Ci, że byłaś, że prowadziłaś tego bloga, dzieląc się swoim życiem i przemyśleniami - tylko Ty tak pięknie to potrafiłaś.
    Spoczywaj w pokoju [*]. Ogromnie będzie mi brakowało Twoich słów tu:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się takich wieści totalnie:((
    Eluś spoczywaj w spokoju [*]
    Będę pamiętać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, do końca sobą, wspaniała, mądra, ciepła... Nie mam słów, by wyrazić jak mi przykro. Spoczywaj w spokoju. A Ty Asiu, powiedziałaś, aby pamiętać o niej bardziej niż zwykle... Bałam się, że jest źle. Świat będzie bez niej uboższy... Kasia- Majka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bądź nam Aniołem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci za wszystko moja bratnia ukochana duszo. Do zobaczenia niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam wczoraj na blogu.. Dziś rano obudził mnie dziwny strach... I pomyślałam o Tobie... :( Bałam się zajrzeć do Ciebie, choć czułam, że odeszłaś do Domu Jego Myśli...
    Spoczywaj w pokoju Elu, Erisku...
    [*}

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoczywaj w pokoju, Niech Ci ziemia lekką będzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoczywaj w pokoju...[*]

    OdpowiedzUsuń
  14. ...[ ' ] ....
    zbyt wcześnie zbyt prędko ale wierzę że wszystko ma głębszy sens... potrzebowali dobrych aniołów więc zabrali jednego z tąd ...
    Cieszę się że poznałam....rówieśnico niech twe oko zerka ...
    Josephin

    OdpowiedzUsuń
  15. Erisku, Elu... spoczywaj w pokoju, tam będzie Ci lżej...

    [*]

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja nie mam pojęcia co napisać.... wszystko Ci powiem Kochana - jak się spotkamy :*
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  17. ... odpoczywaj w pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  18. Śpieszmy się kochać ludzi
    tak szybko odchodzą...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez cały czas mocno wierzyłam, że się uda ....., że Ela pokona chorobę......brak mi słów.....
    Żałuję, że nie dane mi było poznać Eli osobiście, ale wiem, że była wyjątkową osobą.
    Spoczywaj kochana w pokoju (*). Zawsze będziemy o Tobie pamiętać.
    margo

    PS
    Trzymaj się Polluśku. Ciepłe uściski :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wierzę,jeszcze nie.....

    OdpowiedzUsuń