6 czerwca 2014

Ogłoszenia

Zgodnie z powziętą jakiś czas temu obietnicą, wyszukałam na blogu wszystkie notki z przepisami kulinarnymi Eli i zebrałam je w etykiecie pod nazwą "Ela gotuje". Są tam zarówno przepisy na ciasta jak i propozycje obiadowe, niezrównane pierniczki Eli i kilka napojów (wyskokowe też). Kto jest zainteresowany może sobie skorzystać.

Poza tym jakiś czas temu włączyłam tutaj weryfikację obrazkową w komentarzach ponieważ zaczęło się pojawiać sporo spamu, ale oczywiście można nadal komentować bo blog jest otwarty.

POLLY

10 komentarzy:

  1. dziękujemy Polly ;) hmmm, tylko gdzie ta etykieta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy :) kochana etykiety są na dole z lewej strony tuż nad "Pomagam" i jest tam Ela gotuje i 13 przepisów :)

      Usuń
    2. dziękuję za podpowiedź Polly. pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Dzięki Polly...

      Usuń
  2. PAMIĘTAMY [*]
    Aneta, Gosia, Bartek

    OdpowiedzUsuń
  3. wciąż jesteśmy... wciąż Ty jesteś Eris... [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm, jak Erisowe pierniczki ?> robiłyscie dziewczyny? do mnie wczoraj w pracy podszedł mały szkrab i powiedział ze nie ma już opłatka i czy może się podzielic zrobionym z mama pierniczkiem. zgadnijcie o kim pomyślałam... moze to jakis znak od Eris? nigdy wczesniej nie dzieliłąm sie pieniczkiem zamiast opłatka... takie małe znaki... pozdrowienia dla wszyskich ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Iskierko :) tak ja robiłam w tym roku 6 grudnia tak jak Ela co roku robiła. Wyszły mi idealnie jak zwykle bo i przepis Eli jest prosty i szybki :) dziś za chwilę zabieram się za ich dekorowanie :)

      Pozdrawiam Cię przed-świątecznie !

      Usuń
  5. :) Ja też robiłam myśląc o Eli. Kasia

    OdpowiedzUsuń