12 listopada 2015

2 lata

Dziś mijają dokładnie 2 lata odkąd Ela zgasła ... 

[*]

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Anetko napisałam do Ciebie maila, wiedziałam, że tu nadal wpadasz ...

      Usuń
  2. pamiętam codziennie, pamiętam w radosnych chwilach i smutnych... ostatnio też zgasła osoba z mojej rodziny, kolejna niestety.... duża rodzina - dużo radości, ale też dużo smutków, niestety... Ty Elu byłaś, jesteś i będziesz... pamiętam, wracam do Twoich słów - tak mądrych jakby wypowiedzianych "na zaś", żebyśmy nie zostali z niczym, żebyśmy zawsze czuli Twoją obecność - może dziwnie to brzmi z ust osoby, która nigdy nie spotkała Cię osobiście, a jednak byłaś taka bliska... [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iskierko Ela była bliska wszystkim nie tylko znanym osobiście. Taki miała dar, że zjednywała sobie ludzi i chyba każdy kto tu ją czytał chciał ją poznać osobiście. Miło, że nadal pamiętasz i tu zaglądasz.

      Przykro mi z powodu tej osoby z Twojej rodziny ... [*]

      Mam do Ciebie pytanie mogłabyś do mnie napisać na aniolowa@gmail.com ??

      Usuń
  3. 19.11.2015
    Dostałam dziś od Eli - prezent.......
    Eluś Kochana - zaskoczyłaś mnie - jak nikt inny w całym moim życiu.
    Spoczywaj w pokoju, ciesz się światłem Jezusa......
    Dziękuję, że byłaś...... i na zawsze będziesz...... !

    OdpowiedzUsuń