22 grudnia 2012

Na tegoroczne radosne Święta




Kochani na tegoroczne radosne Święta z całego serca życzę Wam
Przede wszystkim końskiego zdrowia,
Wiary w to, że lepsze jutro nadejdzie dla każdego,
Spokojnej duszy,
Spełnienia Waszych pragnień,
Nadziei,
Własnego skrawka nieba,
Zadumy nad Wigilijnym płomieniem świecy,
Filiżanki dobrej pachnącej kawy / herbaty,
Piękna w każdej postaci,
Chociaż odrobiny poezji w życiu,
Muzyki w sercu,
Dużo odpoczynku,
Zwolnienia tempa i nabrania dystansu,
Chwil roziskrzonych kolędą,
Wypełnionych miłością i ciepłem,
Od tych najbliższych sercu,
Wiele uśmiechu i śmiechu do bólu brzucha,
By te Święta uzupełniły Waszą pamięć samymi dobrymi wspomnieniami.

Wasza Eris

I jeszcze dla każdego z Was tradycyjnie kawałeczek opłatka ode mnie:


 

24 komentarze:

  1. Raz jeszcze WESOŁYCH ŚWIĄT kochana cioteczko!CMOKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych przede wszystkich, rodzinnych i spokojnych świąt Erisku!uściski świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kochana i wzajemnie - zdrowych, radosnych, spokojnych i rodzinnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Erisku, Ty wiesz że ja Tobie nieba uchyliłabym nie tylko na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieba mi nie trzeba tylko zdrowia;)

      Usuń
    2. Miałam na myśli, że oddałabym Ci wszystko i jeszcze więcej dla tego zdrowia;)

      Usuń
  5. wszystkiego co najlepsze Erisku :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownych Świąt Kochana - pełnych radości i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Erisku, ogromnie radosnych i rodzinnych Świąt, miłego wypoczynku dla całej Twojej Rodziny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych świąt, wszystkiego co najlepsze na nadchodzący nowy rok i przede wszystkim duuuuużo siły i zdrowia, bo ono najważniejsze :) uściski świąteczne przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Erisku jeszcze raz Wesołych, Rozśpiewanych, Ciepłych i Nastrojowych Świąt, Dużo pozytywnych zdarzeń, momentów i rzeczy w nadchodzącym Nowym roku, a przede wszystkim siły, optymizmu i rychłego powrotu do zdrowia :)
    mocne uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  10. I znowu zima, znowu są Święta a każdy Święta dobrze pamięta. Więc znowu od nas płyną życzenia: zdrowia, szczęścia i powodzenia !!!

    No to Eris raz jeszcze zdrowia przede wszystkim Ci życzymy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Erisku,na święta byłam "poza siecią".Wczesniej nie pomyślałam.Na Nowy Rok życzę Ci zdrowia,sił i radości.Potem przyjdzie reszta jeszcze przyjemniejszych rzeczy i chwil:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Eris, wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę :) dużo zdrowia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń