13 stycznia 2013

Radioterapia




Kochani  zwolniło się dla mnie miejsce w klinice i od jutra zaczynam radioterapię. Najprawdopodobniej zostanę na oddziale przez sześć tygodni. Nie wiem czy będą mnie puszczać do domu na weekendy. Zakładam, że raczej nie z powodu szalejącej u nas na Pomorzu epidemii grypy.  Trzymajcie kciuki by wszystko było dobrze i bym dobrze znosiła to leczenie. Relacje z tego co u mnie słychać będzie Wam zdawać nieoceniona Polly, której pod moją nieobecność zostawiam klucze do mojego domu.

Trzymajcie się ciepło
Do napisania
Wasza Eris

3 komentarze:

  1. trzymam mocno kciuki Erisku i modlę się cały czas buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze trzymam kciuki za Ciebie, trzymaj sie dzielnie
    pozdrowienia serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się. Jesteś bardzo dzielna.

    OdpowiedzUsuń