12 listopada 2012

Bardzo dobre wiadomości !

Wczoraj znów rozmawiałam z Eris. Przekazałam pozdrowienia od Was i miałam szczęście usłyszeć, że po zniżkowym dniu jaki dla Eris był w sobotę kiedy to przestały powoli działać leki przeciwbólowe i narkoza i nasza rekonwalescentka poczuła się tak wyczerpana fizycznie jakby przerzuciła kilka ton węgla - wczoraj nastąpiła mega pozytywna poprawa. Nie będę się wdawała w szczegóły o których Eris nie bardzo by chciała żeby pisać, ale ogólnie jej organizm bardzo dobrze i błyskawicznie dostosowuje się do nowej sytuacji. Powrót do zdrowia jest na tyle na dobrej drodze, że ponoć sam lekarz prowadzący dziwi się jak prędko zdrowieje i staje na nogi. Może się już ruszać, z kręgosłupa usunęli jej już to co przeszkadzało jej się przewracać na łóżku i zmieniać pozycje. Zniknął też cewnik co Eris niezmiernie uradowało. Powoli kolejne rurki odchodzą w niepamięć i jak tak dalej pójdzie może naszą dzielną dziewczynę puszczą niebawem do domu.

Wszystko powoli się goi i jest na dobrej drodze. Systematycznie przekazuję też Wasze pozdrowienia, kolejna nasza telekonferencja przewidziana jest na jutro. 

Oby tak dalej :) ! 

POLLY 

16 komentarzy:

  1. No i super. Widać , że te nasze fluidy i przede wszystkim moc zdrowienia, która siedzi w Eris działają! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wysyłamy jakieś super skuteczne te fluidy :))

      Usuń
  2. Bombastyczne wieści :))) Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!! Lubię takie wieści :)) mam nadzieję, ze dalej tez będzie się wszystko tak dobrze goić. Buziaki dla Eris !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a któż nie lubi :D z pewnością teraz już będzie z góreczki ;D

      Usuń
  4. Juuuupi!!! :)) Wracaj do zdrowia Eris i oby z każdym dniem było coraz lepiej i pobyt w szpitalu się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze Polly ze Eris podarowała Ci "klucze" dzięki temu wiemy co i jak. Dobrze jest się usmiechnąć czytając dobre wieści ;) jak to dobrze, że wszystko dobrze;) czekamy na Ciebie Eris, nasze myśli krążą i przesyłają samą pozytywną energię. Sciskam serdecznie i słoneczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano zaufała i podarowała. Chociaż dziwne to uczucie robić wpisy na cudzym blogu :))

      Pozdrawiasz słonecznie ??? dzisiaj ??? gdzież Ty mieszkasz u mnie nie ma słońca ;/

      Usuń
    2. hmmm, dzisiaj u mnie tez słonce ;) słońce za oknem i we mnie ;) zapraszam na północ Polski :)

      Usuń
    3. aaaaaaaa północ nie no na Śląsku to my mieliśmy wczoraj inną pogodę. Dziś już też słonecznie :)

      Usuń
  6. No i git! :) bardzo mnie cieszą kolejne dobre wieści :) proszę znowu pozdrowić tą niesamowitą dziewczynę :)
    coś mi się wydaje droga Polly, że Twoje rządy tutaj szybko się skończą ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale się nie pogniewam jak przyjdzie mi prędko oddać wypożyczone "klucze" :)

      Usuń
  7. :) :) dobre wieści tak ma Eris trzymać i szybko wracać do pełni sił. Trzymam dalej kciuki i przesyłam pozytywne myśli
    baaa nawet parę ciepłych promieni słonecznych dla zarumienienia policzków :) :) :)
    Josephin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja Cię skąd Wy bierzecie te promienie słoneczne jak u mnie pada i jest depresyjnie, zimno i ciemno ???

      Eris się trzyma i chyba niebawem wraca :)

      Usuń